سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




پیام تبریک تولد رسمی


پیام تبریک تولد دوستانه


پیام تبریک تولد عاشقانه


پیام تبریک تولد همسر


پیام تبریک تولد برادر


تبریک تولد کودکانه


پیام تبریک تولد خواهر


پیام تبریک تولد خنده دار




نمایندگی پیامک صوتی




بهترین ها را برای سال آینده شما آرزومندم
ارزو دارم روزهای شما با آفتاب و رنگ های زیبا پر شود.
و شبهای شما با آرزوهای آرام و آرزوهایت پر شود.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

چیزهای خوب به افراد خوب اتفاق می افتند و شما قطعا یک شخص خوب هستید.
تولدت مبارک!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تولدت تنها یک بار در سال است، پس مطمئن شوید که این یکی از خاطره انگیز ترین هاست و یک روز رنگارنگ است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


تولدت مبارک ای کسی که جذاب، شوخ و بسیار شبیه به خودم است.


پیامک صوتی




زندگی شما مانند شراب باشد ... خوشمزه، تیز، روشن و با بهبود هر ساله.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شمع ها را شمارش نکنید
نور را ببین،
سالها را حساب نکن
از زندگیت لذت ببر!
تولدت مبارک!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تولدت مبارک. امیدوارم روزی واقعا شگفت انگیز و شاد با خانواده و دوستان داشته باشید.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

امیدوارم روزهای شما همیشه پر از آفتاب و باران، آبشارها و بیابان ها، پروانه ها و زنبورها و همه چیزهایی باشد که زندگی می تواند ارائه دهد. تولدت مبارک.




تبلیغات صوتی




یک دوست کسی است که گذشته خود را درک می کند، به آینده شما اعتقاد دارد، و فقط شما را همانطور که هست می پذیرد - حتی اگر شما بزرگتر می شوید. تولدت مبارک.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ممنون از همه حمایت هایی که به من داده اید. برای داشتن یک دوست مهربان و دوست داشتنی از شما سپاسگزارم. دوست تولدت مبارک




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

"خدا به ما هدیه زندگی داده است؛ ما برای خودمان هدیه ای برای زندگی به ارمغان می آوریم". تولدت مبارک


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

زندگی سخت است، اما تولدها صاف هستند؛ زیرا من در نهایت فرصتی برای لبخند زدن به شما خواهم داشت. تولدت مبارک


ارسال پیامک صوتی





شما بهترین خواهر هستید که من تا به حال داشته ام حتی در تخیل من. تولدت مبارک به من دوست داشتنی من

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

همسر عزیز من هر بار که شما را می بینم، دوباره عاشق می شوم. امیدوارم با من همراه باشید. تولدت مبارک


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


روح شما خالص است، قلب شما ارزشمند است، و عقل شما حیرت انگیز است. تولدت مبارک، پدر

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

امروز روز تولد شماست و روز بسیار خاصی است. شاید شما همیشه ثروت و موفقیت خود را در زندگی خود داشته باشید. تولدت مبارک


اپراتور پیامک صوتی




امروز، یک سال بزرگتر و یک سال عاقل تر است. خاطرات ما با هم ممکن است محو شود، اما عشق و پیوند ما به اشتراک گذاشته خواهد شد تنها رشد می کند. تولدت مبارک!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

این روز بارانی بود، هنگامی که شما متولد شدید، اما باران باران نبود، آسمان گریه کرد زیرا زیباترین فرشته اش را از دست داد ... تولدت مبارک عزیز عزیز!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ میشود ، اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست ، پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.



پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۳۰
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی