سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰

اس ام اس دوست داستن




اس ام اس دوست داستن


اس ام اس عاشق بودن


اس ام اس عشق


اس ام اس عاشقانه


پیامک دوست داشتن


پیامک عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه 2017




نمایندگی پیامک صوتی




قلب من همیشه می خواهد نزدیک به شما باشد!
من عاشق دوست داشتن تو هستم!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خوب است بشنویم که کسی به شما بگوید دوستشان دارید، اما شگفت انگیز است که بدانید که آنها در واقع آن را معنا می کنند.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


وقتی قلبم را دنبال می کنم، من را به تو هدایت می کند.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اگر مرا دوست داری،
بگو.

اگر به من اعتماد دارید
آن را نشان می دهد.

اگر به من نیاز دارید
اثباتش کن.


پیامک صوتی




شما زیباترین چیزی هستی که در قلبم نگه می دارم



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


زمانی که به تو نگاه می کنم شگفت زده می شوم
نه فقط به خاطر ظاهر شما، بلکه به دلیل این واقعیت است که همه چیزهایی که من تا به حال خواسته ام درست در مقابل من است.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من به تمام دنیا نیاز ندارم که مرا دوست داشته باشم، فقط تو مرا دوست داشته باشی کافی است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خداحافظی بدون دلیل دردناکترین است و عشق بدون دلیل زیباترین است.


تبلیغات صوتی




داستان عشق خود را با کسانی که در فیلم تماشا می کنید مقایسه نکنید.
آنها توسط نویسندگان نوشته شده اند، و عشق شما توسط خدا نوشته شده است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من خیلی بیشتر از من هستم وقتی با تو هستم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اگر تنها هستید

من سایه ات خواهم بود

اگر می خواهید گریه کنید

من شانه تو خواهم بود

اگر شما خوشحال نیستید

من لبخند تو خواهم بود.

اگر به من نیاز دارید،

من همیشه آنجا هستم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ما می جنگیم،

بوسه می زنیم

ما آغوش می گیریم

ما صحبت می کنیم،

ما بحث می کنیم،

ما میخندیم،

ما لبخند زدیم

ما دوست داریم..

این ماییم.


ارسال پیامک صوتی





گاهی اوقات من به شما نمی گویم که چه احساس می کنم

چون امیدوارم سکوت بین ما یک سرنخ به شما بدهد.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هیجان انگیز است وقتی که قسمت هایی از خود را در شخص دیگری پیدا کنید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من شما را دوست ندارم، زیرا به تو نیاز دارم، من به تو نیاز دارم، زیرا تو را دوست دارم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من همیشه به دنبال راههایی هستم که به شما بگویم ... شما چقدر برای من معنی می دهید در این روز خاص می خواهم به دنیا اعلام کنم که من تو را دوست دارم

اپراتور پیامک صوتی




اولین بار که تو را دیدم، قلب من زمزمه کرد: "این یک دانه است"


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما سراپا گوش هستید، وقتی هیچ کس برای گوش دادن به من وجود ندارد




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من لبخند تو را دوست دارم این شیرین ترین چیز در این سیاره است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


فکر کردن به شما باعث می شود روز من پر از عشق باشد.


پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی