سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




اس ام اس دلتنگی و دوری


اس ام اس دلتنگی دوست


اس ام اس دوری


اس ام اس دلتنگی عاشقانه


اس ام اس دلتنگی و دوست داشتن


پیامک دلتنگی برای همسر


دلتنگی و تنهایی


اس ام اس دلتنگی واسه عشقت




نمایندگی پیامک صوتی



وقتی که با من نیستی قطعه ای از قلب من همیشه گم می شود .


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

کوتاه ترین کلمه ای که می شناسم "من" است.
شیرین ترین کلمه ای که می دانم "عاشق" است .
و فردی که هرگز فراموش نمی کنم، "شما" است.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

زندگی بدون تو هیچ چیز نیست چون تو زندگی من هستی
تو را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارم!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گل رز نشان می دهد که من شما را دوست دارم
یک لبخند نشان می دهد که شما را دوست دارم
اشک نشان می دهد من دلتنگ تو هستم.
اما یک پیام نشان می دهد که من همیشه شما را به یاد می آورم.


پیامک صوتی




مغز همیشه به یاد شماست
قلب من همیشه تو را دوست دارد
ذهن همیشه در مورد شما فکر می کند
من همیشه می خواهم با تو باشم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

لب های شما لبخند شما را نشان می دهد
چشمان شما دلسوزی شما را نشان می دهد
زندگی من شادی شما را جستجو می کند


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی . .

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


چگونه دست دلم را بگیرم ودر کنار
دلتنگیهایم قدم بزنم
در این خیابان
که پر از چراغ و چشمک ماشینهاست
...نه آقایان:
مسیر من با شما یکی نیست
از سرعت خود نکاهید
من آداب دلبری را نمی دانم


تبلیغات صوتی





خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خیاط خوبی ست خدا
اما
دل مرا، به عمد یا سهو،نمی دانم!!...
شاید بی هوا
تنگ به سینه ام کوک زد...


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دلتنگی چیست ؟ یادگاری از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند !



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

کاش دهخدا می دانست
دلتنگی …
اشک ….
فاصله ….
بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است “تـــو”


ارسال پیامک صوتی






از ساعت متنفرم !
این اختراع غریب بشر که مدام ،
جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


دلتنگی
عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . . . . .


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


فـرهنـگ لـغـتهــا
نـیـاز بـه ویــرایــش دارند
بـرای مـعنی دلـتـنـگی
احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت,
دلتنـگی یــعنـــی
تـــو . . .


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


فاصله ها همیشه بزرگترین و غم انگیز ترین تراژدی برای هر دل عاشقی می باشد گاهی دوری و فراق چنان عذاب آور می شود که ناخودآگاه جملات و چند حرف می تواند آن را روایت کند و سنگینی آن را نمایان کند.اس ام اس دوری



اپراتور پیامک صوتی




زمستان است
و من شنیده ام روزها کوتاه تر میشوند
ولی . . .
نمیدانم چرا دارند این روزها
هی بلندتر میشوند، بی تو !


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بین
من و تو
مرگ نمی تواند جدایی بیندازد…
فاصله که دگر هیچ…


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



در دوری لذتی است که در با هم بودن نیست
چون در با هم بودن ترس از فراق است و در دوری شوق دیدار . . .

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گرچه از فاصله ی ماه به من دورتری
ولی انگار همین جا و همین دورو بری
ماه میتابد و انگار تویی میخندی
باد می آید و انگار تویی میگذری



پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی