سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




اس ام اس تولد دوست


اس ام اس تبریک تولد رسمی


اس ام اس تولد عاشقانه


اس ام اس تولد خواهر


پیام تبریک تولد همسر


تبریک تولد کودکانه


پیام تبریک تولد برادر


تصاویر تبریک تولد




نمایندگی پیامک صوتی




ارزو میکنم یک تولد شگفت انگیز داشته باشید.
این فقط یک روز در سال می آید، بنابراین کاری را انجام دهید تا آن را به یک روز به یاد ماندنی تبدیل کنید

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

فکر کردن به شما و زمان های خوب من را به لبخند واداشت !
تولدت مبارک عزیزم

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بهترین آرزو را برای روز تولدت دارم و آن این است که هر لحظه از زندگیتان را تا آخر عمر بدون هیچ گونه پشیمانی زندگی کنی.
تولدت مبارک!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من این پیام روز تولد را به بهترین خواهر و برادر فوق العاده در جهان فرستادم. خیلی دوستت دارم.


پیامک صوتی




ممکن است هزاران خواهر در این دنیا وجود داشته باشند، اما به هیچ وجه بهترین نیستن. تولدت مبارک بهترین خواهر دنیا.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هر بار که بیدار می شوم، همیشه از شما سپاسگزارم تو کسی هستی که بدون هیچ قید و شرطی مرا دوست دارد شما همیشه مامان دوست داشتنی من هستین، تولدت مبارک.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

مامان، تو فرشته من هستی من در این روز خاص به تو تبریک می گویم. تولدت مبارک.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تولدت مبارک من آرزو می کنم که هر روزت با عشق زیادی، خنده، شادی و گرمای آفتاب پر شود.


تبلیغات صوتی




احساس خوبی دارید وقتی می دانید که کسی دوستت دارد

کسی درباره شما فکر میکند

کسی به شما نیاز دارد

اما وقتی احساس می کنید که کسی هرگز تولدت را فراموش نمی کند، خیلی بهتر می شود ...

دوستت دارم تولدت مبارک


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


به امید انکه تمام ارزوهایت به حقیقت تبدیل شوند،

و هر ستاره ای از هر شب، عشق و شادی را برای شما به ارمغان بیاورد

دوستت دارم تولدت مبارک ...

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

امروز روز توست،

این یک فرصت برای شماست که بدانید امروزه چیزهای ویژه و ویژه شما برای شما مناسب است.

بهترین ها را برایت آرزو دارم. تولدت مبارک...


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


زندگی خیلی کوتاه است

بنابراین هر لحظه لذت ببرید

اعتماد به نفس خود را از دست ندهید

همیشه جلو برو

تولدت مبارک...

ارسال پیامک صوتی




یک روز آسمان گریه کرد

من از او می پرسم که چرا امروز گریه می کنید.

او به من گفت ستاره زیبایی ام را از دست داده ام.

این روزی بود که شما متولد شدید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تولدت مبارک برادر، آرزوی یک روز پر از شادی، و یک سال پر از شادی است.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

روزی که متولد شدی، جهان را برای همیشه تغییر داد. به عنوان بهترین دوست شما، من خوشحالم که در آن روز اتفاق افتاد. تولدت مبارک دوست من


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دوستی ما از طلا ساخته شده و هرگز زنگ نمیزند، باقی خواهد ماند تا زمانی که جهان به گرد و غبار تبدیل شود. تولدت مبارک


اپراتور پیامک صوتی




شما می توانید با بزرگترین لذت های زندگی و سعادت بی پایان به ارمغان بیاورد. پس از همه، شما خودتان یک هدیه به زمین هستید، بنابراین شما سزاوار بهترین هستید. تولدت مبارک.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


مهم نیست که کجا زندگی کنیم، مهم نیست که چقدر از یکدیگر فاصله داریم، خاطرات دوستی ما برای همیشه در قلب من باقی خواهد ماند. تولدت مبارک!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

لحظه های شادی که به من داده اید، مروارید گل سرخ زندگی من است، شما چیزهایی را خیلی زیبا ساخته اید ... تولدت مبارک


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


روز تولدت تنها اولین روز از 365 روز سفر دیگر در اطراف خورشید است.
، تولدت مبارک.


پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۷/۱۵
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی