سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




اس غمگین تنهایی


اس ام اس ناراحت کننده


اس ام اس غمگین و دلشکسته


اس ام اس غمگین جدایی


اس ام اس غمگین مرگ


اس ام اس خسته


اس ام اس غمگین 96


اس ام اس فازغم




نمایندگی پیامک صوتی



قلب من خالی نیست آن حامل بار فوق العاده ای از عشق شما است.
و من می خواهم این بار را تا آخرین لحظه زندگی ام تحمل کنم.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گریه کردن تنها راه چشمان شماست وقتی که دهان نمی توانند توضیح دهند که چطور قلب شما شکسته است.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


درد در روز از دست رفته عزیزان ما نیست.
درد واقعا زمانی است که شما بدون آنها و با یاد آنها زندگی می کنید

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

درد تنها چیزی است که به من می گوید، من هنوز زنده ام.


پیامک صوتی




یک روز متوجه شدید یا به عقب نگاه می کنید، می بینید که من هنوز منتظر شما هستم،درست جایی که من را ترک کردید


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

لبخند من: همیشه معنی من خوشحال هستم را ندارد.
گاهی اوقات فقط به معنای آن است که از گریه خسته ام


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بدترین چیز در زندگی این است که لحظات گذشته را به خاطر بسپارید، که در یک مرحله خاص از زندگی شکست خورده اید. بنابراین، برای خوشبختی تمرکز بر روی حال و فراموش کردن گذشته است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

قلب مثل یک آینه است. پس از شکستن نمیتوان آن را اصلاح کرد


تبلیغات صوتی




‏دوستای آدم، کم کم از زندگی آدم محو میشن، یه روز جواب پیام نمیدن، یه روز تلفن، یه روز تلفن خونه، یه روزیم میبینی کلی روزه که دیگه فراموش شدن


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


هیچ کس سزاوار اشک های شما نیست و کسانی که سزاوار آنها هستند، شما را گریه نمی اندازند.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

امشب، من در قلبم با تو می خوابم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

در کتاب زندگی، پاسخ در گذشته نیست.


ارسال پیامک صوتی




همه چیزهای خوب باید پایان یابد، اما همه چیز بد می تواند برای همیشه ادامه یابد.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

غم و اندوه دیوار بین دو باغ است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

غم و اندوه یکی از لرزش هایی است که واقعیت زندگی را اثبات می کند.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

نفرت مردم مثل سوزاندن خانه شما برای کشتن یک موش است.


اپراتور پیامک صوتی




اشک هایم مانند لنگرهای است که قلب من را به عمق عمیق ترین اقیانوس فرو می کند


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

مردم راحت می روند، اما خاطرات خود را برای همیشه با ما می گذارند.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

مردم گریه می کنند نه به خاطر اینکه ضعیف هستند. این به این دلیل است که آنها برای مدت طولانی قوی بوده اند.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


گاهی اوقات وقتی می گویم: من خوبم. من می خواهم کسی به من نگاه کند، تنگش را بشکند و بگوید: می دانم که نیستی


پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۷/۱۳
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی