سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




پیامک عاشقانه کوتاه


پیامک عاشقانه به همسر


پیامک عاشقانه زیبا


پیام های عاشقانه جدید


پیامک دوستت دارم


پیام عاشقانه


پیامک عاشقانه دلتنگی


پیامک دوست داشتن




نمایندگی پیامک صوتی



عشق سم شیرین است ..
بدون توصیه های عزیزان خود آن را مصرف نکنید ..
و از دسترس کودکان دور نمایید ..
و آن را در جای خنک و تاریک نگه دارید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اگر کسی را دوست دارید،
نام خود را در یک دایره قرار دهید،
به جای یک قلب،
زیرا قلب می تواند بشکند،
اما حلقه ها برای همیشه ادامه می یابد



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق مانند یک زنجیر طلایی است که قلبهای ما را با هم پیوند می دهد و اگر زنجیر را بشکنید قلب من از بین میرود


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


عشق مثل زندگی است، داشتن آن همیشه آسان نیست و همیشه خوشبختی را به ارمغان نمی آورد.
اما زمانی که ما زندگی را متوقف نمی کنیم، چرا باید عشق را متوقف کنیم؟

پیامک صوتی




من می خواستم همه ی عشق هایم را بفرستم اما پستچی گفت که خیلی بزرگ است !!!!!




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

سخت ترین چیز در زندگی، تماشای کسی است که دوستش داری، و او کس دیگری را دوست دارد




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

صبح من صبحانه نمی خورم چون به فکر شما هستم، ظهر من غذا نمی خورم، چون من به شما فکر می کنم، در شب من غذا نمی خورم، چون من در مورد شما فکر می کنم، در شب نمی خوابم زیرا من گرسنه هستم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


تنهایی؟ نه،
چگونه می توانم تنها باشم زمانی که همیشه در افکار من هستی.
من با شما از خواب بیدار می شوم و می خوابم
دوستت دارم

تبلیغات صوتی





من عاشق دو چیز هستم، گل رز و تو
یک گل رز برای مدت کوتاه و شما برای بقیه زندگی من



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


چشم بدون اشک،
اشک بدون عشق
عشق بدون مراقبت
مراقبت بدون قلب
قلب بدون ضرب و شتم
ضرب و شتم بدون تو
تو بدون من
چگونه اینها امکان پذیر است

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

برای کشتن یک فرد نیاز به شمشیر نیست
یک کلمه میتواند او را از بین ببرد
و من این را با تو تجربه کرده ام


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


چشمانم پر از اشک می شود
قلب من با غم و اندوه پر شده است
روز من با غم و اندوه پر شده است
زمانی که از شما جمله "من از شما متنفرم" را شنیدم


ارسال پیامک صوتی




من شنیده ام که مردم می گویند عشق تنها چیزی است که بیشتر در دنیا آسیب می زند و من هم اکنون با سکوت تو آن را درک می کنم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دوست داشتن کسی که شما را دوست ندارد، مثل فشردن یک کاکتوس است؛ هرچه محکمتر نگه دارید، بیشتر احساس درد میکنید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اگر او باعث می شود خانواده تان را از دست بدهد، دوستانتان را از دست بدهند، اعتماد به نفس خود را از دست بدهند یا خوشبختی خود را از دست بدهند، پس شما باید او را از دست بدهید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

به کسانی که حضور شما را نمی فهمند غیبت خود را هدیه دهید.




اپراتور پیامک صوتی




عاشق کسی که شما را نمیخواهد بدترین احساس است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

در برخی موارد، شما باید درک کنید که برخی افراد می توانند در قلب شما قرار بگیرند اما نه در زندگی شما.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گریه تنها راه چشمان شماست وقتی که دهان نمی توانند توضیح بدهد که چطور قلب شما شکسته است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من از دیدن چهره تو متنفرم می دانید چرا؟ از آنجا که به من یادآوری می شود که چرا هر روز گریه می کنم و چرا همیشه احساس تنهایی می کنم.




پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی