سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




اس ام اس دوستت دارم عشقم


اس ام اس دوست دارم خیلی زیاد


اس ام اس خیلی عاشقانه برای همسر


اس ام اس عاشقتم


اس ام اس دوستت دارم برای همسر


دوستت دارم عاشقانه


دوستت دارم شعر


متن دوستت دارم




نمایندگی پیامک صوتی



من هرگز نمیتوانم گرما دستانت را بر روی دستانم فراموش کنم.
من می خواهم آن را هر روز و هر شب احساس کنم.
پس لطفا من باشم



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق فعالیت آگاهانه نیست چیزی شبیه به عملکرد رفلکس است. شما لبخند می زنید و بدون هیچ دلیلی گریه می کنید.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق چیزی نیست که انتظار دارید.
این یک تخت گل رز نیست، یک فنجان چای نیست، مسیری است پر از خار و یک دریاچه آتش است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


در میان تمام خارهای زندگی، عشق همانند گل رز قرمز زیبا است.





پیامک صوتی




سه کلمه می تواند زندگی من را تغییر دهد. من فقط می توانم این سه حرف را بشنوم. لطفا به من بگو که دوستت داری




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


در میان میلیاردها و میلیون ها نفر، من یک نفر را انتخاب می کنم. فردی که می خواهم همسرم باشم این شما، عشق واقعی من است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من فقط وقتی که شما را ملاقات کردم، معنی زندگی و شادی را فهمیدم
من خوش شانس هستم که تو را داشته باشم
دوستت دارم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

فقط به سادگی می گویم که تنها چیزی که من از زندگی می خواهم عشق واقعی است. عشق واقعی شما.




تبلیغات صوتی




من می خواهم به شما بگویم که من تمام داستان های شما را می شنوم، اشک هایم را پاک می کنم، از قلبم مراقبت می کنم، و شما را دوست خواهم داشت و تمام زندگی ام را با تو زندگی خواهم کرد.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

این روز مخصوص شماست.
من می خواهم به شما بگویم که در شما جادویی وجود دارد.
وقتی که اینجا با من هستی احساس قوی، خوشحال و خوش شانسی میکنم
متشکرم از اینکه در زندگی من هستم




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

در لحظات بد و غم انگیز، فقط به یاد داشته باشید که من عاشقت هستم




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من آن را از اولین لحظه می دانستم، زمانی که چشم ها و لبخند ناز شما را دیدم، که تنها مال من هستید.





ارسال پیامک صوتی




کلمات ممکن است برای برخی افراد مهم باشد، اما هیچ کلمه ای به اندازه کافی ارزشمند نیست که عشق من را توضیح دهد.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


عشق ارزشمند، بی نظیر و باور نکردنی است. آرزو می کنم به او بگویم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما مثل یک سنگ گرانبهای در یک حلقه برای من هستید. بدون آن حلقه سنگ ناقص و زشت خواهد شد


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هیچ چسب یا سرنخی در جهان وجود ندارد که بتواند دو قطعه قلب شکسته را بچسبد. پس مراقب باشید و از قلب خود محافظت کنید.




اپراتور پیامک صوتی




عشق تنها عامل شفا است که می تواند هر گونه درد را درمان کند و باعث می شود دوباره احساس خاصی داشته باشیم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


حضور شما و عشق شما به من دلیل زندگی در این جهان بی رحمانه را می دهد. تو قدرت من هستی، عشق من!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تو رویای من هستی. من می دانم رویای من یک روز بر می گردد. شما تمام قلب و روح من خواهید شد.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


عشق مانند آتش، آتش است که قلب را گرم می کند و روح را روشن می کند.




پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۲۷
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی