سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




اس ام اس شکر گذاری


اس ام اس تشکر از خدا


اس ام اس شکر خدا


پیامک های خدایی


پیامک توکل به خدا


متن در مورد سپاس خدا


متن کوتاه شکر خدا




نمایندگی پیامک صوتی




برای آنچه که دارید خدا را شکر کنید و برای انچه که نیاز دارید به خدا اعتماد کنید

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

متشکرم از اینکه من را ترک کردی، چون زمانی که تنها بودم متوجه شدم که می توانم بدون شما خیلی کارها را انجام دهم

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خدای عزیزم از شما سپاسگذارم که بدون هیچ قید و شرطی به من عشق ورزیدید



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خدای عزیز، از این زندگی زیبا سپاسگزارم و مرا ببخش اگر من آن را به اندازه کافی دوست نداشتم.


پیامک صوتی




خداوند روزی 84.600 ثانیه هدیه داده است.
آیا از یکی از آنها برای تشکر از خدا استفاده کرده اید؟


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

قدردانی ثروت است
شکایت فقر است.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بزرگترین آزمون ایمان زمانی است که شما چیزی را که میخواهید را دریافت نمیکنید، اما هنوز هم می گویید: «خداوند متعال، متشکرم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خدایا متشکرم بابت
شب هایی که به صبح تبدیل شده اند

دوستان که به خانواده تبدیل شده اند

و رویاها که به واقعیت تبدیل شدند.


تبلیغات صوتی




چیزی شایسته تر از یک قلب سپاسگزار نیست.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


شکر گذاری نه تنها از بزرگترین فضایل است، بلکه مادر همه خوبی ها است.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خدایا شکرت.

عضلات من درد دارند، اما آنها کار می کنند.

شب به خوبی نخوابیدم

اما بیدار شدم

کیف پول من پر نیست

اما شکم من سیر است

من ممکن است همه چیزهایی را که میخواهم نداشته باشم

اما همه چیزهایی که به انها نیاز دارم در اختیارم است.

زندگی من کامل نیست

اما خوب است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


شکر گذاری هیچ هزینه ای ندارد اما همه چیز را می دهد

ارسال پیامک صوتی




امروز سپاسگزار باش و فکر کن که چقدر ثروتمند هستی
خانواده شما ارزشمند است، وقت شما طلا است و سلامتی شما ثروت است.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خداوندا دنیای من به خاطر شما روشن تر و زیبا تر است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خوب است که مهم باشیم، اما مهمتر از آن است که خوب باشیم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

مهربانی زبانی است که ناشنوایان می توانند بشنوند و نابینایان آن را ببینند.



اپراتور پیامک صوتی




یکی از شگفت انگیز ترین هدایا در زندگی این است که کسی را پیدا کنم که تمام معایب، اختلاف ها و اشتباهات من را می داند و هنوز هم من را دوست دارد.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


سپاسگذارم به خاطر پاک کردن کلمه کابوس از فرهنگ لغت زندگی من.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من می خواهم از صبر و شکیبایی، مهربانی و نگرشی دوست داشتنی ات تشکر کنم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*





پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۲۵
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی