سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰

اس ام اس دلتنگی




اس ام اس دلتنگی


اس ام اس دلتنگی و دوری


پیامک دوری از عشق


پیامک دوری عاشقانه


متن دلتنگی و دوری کوتاه


اس ام اس فاصله


درد دوری از معشوق




نمایندگی پیامک صوتی




در تنهایی
من فکر میکنم حرف های زیادی را به تو بگویم
اما زمانی که تو را ملاقات می کنم
همه را فراموش میکنم

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

همه آنچه که اکنون نیاز دارم، تو هستی.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

تو مثل اکسیژن برای من هستی همیشه وجود دارد و برای زندگی مهم است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


هر لحظه ای که با تو هستم ، احساس خوشبختی میکنم و می خواهم آن را برای همیشه احساس کنم.


پیامک صوتی




درمان تمام نگرانی های من تو هستی



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هنگامی که تو با من نیستی ، قسمتی از قلب من گم شده است



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


فاصله ها ممکن است ما را از هم جدا کنند، اما در رویاهای من همواره به من نزدیک هستی.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ممکن است چندین کیلومتر از من فاصله داشته باشی،
اما همه کاری که باید انجام دهم این است که چشمانم را ببندم و احساس کنم شما در کنار نشسته اید.


تبلیغات صوتی




سکوت تو غیر قابل تحمل ترین صدایی است که تا به حال شنیدم
دلم برایت تنگ شده عزیزم!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

وقتی چشم ها را می بندم ، تو را می بینم
وقتی چشمانم را باز میکنم دلم برایت تنگ میشود


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بطور کلی
ما معتقدیم حافظه ما ضعیف است، اما
وقتی میخواهیم کسی را فراموش کنیم،
ما متوجه هستیم که حافظه ما چگونه قدرتمند است!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


نه آب ، نه هوا و نه غذا
همه چیزی که اکنون نیاز دارم آغوش توست

ارسال پیامک صوتی




تو تنها الفبایی هستی که در زندگی من گم شده است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من در مرگبار ترین زندان جهان زندانی شده ام که کلید در آن تو هستی. بیا و مرا آزاد کن


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

زندگی من بدون تو مانند یک گلدان زیبا است که انتظار می رود که توسط یک گل زیبا به نام شما پر شود.
دلم برات تنگ شده.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بدون تو من یک مداد بدون سرب ... بی معنی هستم



اپراتور پیامک صوتی




هیچ چیز در این دنیا معنی ندارد، مگر اینکه من آن را با تو شریک باشم.
دلم برات تنگ شده.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

فکر کردم می توانم، اما نمی توانم بدون تو باقی بمانم. من دلم برای تو تنگ شده است و تو را دوست دارم



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هنگامی که شما با من هستید، زمان فقط پرواز می کند. وقتی شما اینجا نیستید، حتی ثانیه ها مانند یک روز به نظر می رسد .
دلم برات تنگ شده.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دوستی بزرگترین اعتیاد به زندگی است. متاسفانه، شما این را درک نمی کنید تا زمانی که دوستان قدیمی خود را از دست ندهید.




پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۲۴
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی