سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




تبریک سالگرد ازدواج به دیگران


سالگرد ازدواجتان مبارک


تبریک سالگرد ازدواج به پدر و مادر


سالگرد ازدواجتون مبارک


استاتوس سالگرد عقد


تبریک سالگرد ازدواج به همسر


پیام تبریک سالگرد ازدواج به برادر






نمایندگی پیامک صوتی



فقط یک ثانیه در آغوش تو، ارزش لبخند در تمام عمر دارد ...


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شگفت انگیز ترین تصمیم من این بود که زندگی و قلبم را با تو به شریک شوم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اگر مجبور بودم دوباره انتخاب کنم، هنوز هم شما را انتخاب می کنم. سالگرد آشنایی مبارک!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


عشق فقط یک کلمه است تا زمانی که کسی همراهش می آید و کلمه زندگی را به ارمغان می آورد. شما به من نشان دادید که معنای واقعی عشق چیست و چه چیزی در مورد عشق است. تو یک عشق واقعی هستی با تشکر از شما برای همه چیز و سالگرد خوشحال، عشق من.


پیامک صوتی





همسر من یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است. عشق او هدیه ای است که هر روز آن را باز می کنم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

همسر بزرگ شما را دقیقا همانطور که هستی دوست دارد. یک همسر فوقالعاده به شما کمک می کند تا رشد کنید. الهام بخشیدن به شما، بهترین کارها و بهترین هاست.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من فکر می کردم زندگی زندگی کاملی دارم . اما بعد از اینکه شما را ملاقات کردم، متوجه شدم که این همه زمان را از دست داده ام . شما من را کامل میکنید، و من خیلی خوشحالم که یک سال دیگر را با شما سپری کردم. سالگرد ازدواجمان مبارک نیمه بهتر من


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

در کنار شما، هر روز زندگی من یک جشن است. سالگرد ازدواجمان مبارک، عزیزم!



تبلیغات صوتی




در تمام جهان، برای من مثل قلب تو وجود ندارد. در سراسر جهان هیچ عشقی برای شما مثل من وجود ندارد.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

با تشکر از شوهرم، شریک زندگی من، عاشق من و بهترین دوست من. سالگرد ازدواجمان مبارک!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

صرف یک سال با شما در کمال ارامش برابر هزار سال تجربه تمام لذت های دیگر زندگی است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

همه می گویند اولین سال اردواج سخت ترین است، اما زمانی که شما با بهترین دوست خود ازدواج می کنید، هیچ چیز آسان می شود.



ارسال پیامک صوتی





بهترین احساس در جهان، اولین بوسیدن کسی است که واقعا می خواهید آنها را برای مدت طولانی ببوسید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما منبع شادی من، تمام دنیای من و تمام قلب من هستی.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

وقتی به شما می گویم دوستت دارم، من آن را از روی عادت نمی گویم، به شما یادآوری می کنم که زندگی من هستی.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق چیزی نیست که شما بیرون بروید و به دنبال آن باشید. عشق شما را پیدا می کند


اپراتور پیامک صوتی





هیچ قاب عکس در این دنیا به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند خاطرات زیبا از ازدواج ما را در بر بگیرد.
سالگرد ازدواجمان مبارک عزیزم.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

یک شوهر خوب یک همسر خوب را می سازد.
جان فلورویو



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ما دیگر نمی توانیم جوانه بیاوریم، اما عشق ما تازه و معطر است مانند روز اول. سالگرد مبارک عزیزم!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


دو روح و یک تفکر، دو قلب و یک پالس



پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۲۲
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی