سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰



جاذبه های اسکوتر برقی



در گذشته وسایل و بازی های محدودی برای سرگرمی در دسترس بوده اند؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های نوین به دنیای اسباب بازی و سرگرمی ، دستگاه ها و وسایل جدیدی تولید و روانه بازار شده است.اسکوتر برقی هوشمند از جمله وسایل بازی و سرگرمی جدیدی است که در گذشته وجود چنین وسیله ای در حد یک رویای هیجان انگیز به شمار می رفت،اما امروزه همین رویا به واقعیت تبدیل شده است.


موتور استرلینگ


موتور استرلینگ آزمایشگاهی


ساخت موتور استرلینگ


قیمت موتور استرلینگ


خرید موتور استرلینگ




اسکوتربرقی از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین اسکوترهای موجود در دنیا می باشد که کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد.برای استفاده از اسکوتر برقی دیگر نیازی به پرکردن باک اسکوتر نخواهید داشت و می توانید آن را شارژ کرده و با هر بار شارژی که انجام می دهید دستگاه میتواند در حدود 15 تا 20 کیلومتر مسافت را بپیمایید.



خرید موتور پالس جت


قیمت موتور پالس جت


ساخت موتور پالس جت


موتور پالس جت



اسکوتربرقی توجه بسیاری از افراد حامی محیط زیست را به خود جلب کرده است و این دستگاه باعث می شود که سلامت محیط زیست به خطر نیفتد.کارایی بالایی که اسکوتر برقی دارد باعث شده است تا تمامی افراد با هر گروه سنی مشتاق به استفاده از آن باشند و بخواهند یک اسکوتربرقی برای خود تهیه کنند.


ماشین کارتینگ


خرید ماشین کارتینگ


ساخت ماشین کارتینگ


قیمت ماشین کارتینگ



اسکوتربرقی هیچگونه نیازی به هل دادن، سر خوردن یا رکاب زدن ندارد و خودش به تنهایی دارای نیروی محرکه می باشد و همین موضوع باعث می شود تا بتوان در هر سنی از آن استفاده کرد.از اسکوتر برقی می توان در پارک ها، فضاهای فروشگاه های زنجیره ای، خیابان، بازدید در کارخانه ها، محوطه عبور دوچرخه و در سایر سطوح صاف استفاده کرد و از کار با آن کاملا لذت برد.

خرید اسکوتر برقی


اسکوتر آفروید


اسکوتر برقی


اسکوتر شارژی


اسکوتر اسمارت

  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی