سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




اس ام اس تبریک روز پدر


تبریک روز پدر


روز پدر


پیامک تبریک روز پدر




نمایندگی پیامک صوتی



پدر، بهترین معلم و راهنمایم است . من از شما متشکرم برای آنچه که برای من انجام دادید
روز پدر مبارک!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پدر، بچه های من می گویند من پدر خوبی هستم؛
می دانم که آن را از تو یاد گرفتم
روز پدر مبارک.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بابا، شما منبع قدرت و عقل من هستی روز پدر مبارک!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من افتخار می کنم که دختر شما باشم
دوستت دارم.
روز پدر مبارک!


پیامک صوتی





پدر، شما بهترین دوست من، راهنمای من و معلم من هستید.
شما همیشه جایی بوده اید که من به شما بیشتر نیاز داشتم.
روزت مبارک.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پدر، گرچه من امروز از شما دور هستم،
اما این سالها راهنمایی شما بوده است که من را قادر به تبدیل شدن به آنچه امروز هستم کرده است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


روز پدر مبارک به ابرقهرمان که می توانست کوه را برای شادی من حرکت دهد.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

مهم نیست که چند پسر به زندگی من می آیند، بابا شما همیشه اولین مردی است که تا به حال دوست داشته ام.
من تو رو خیلی دوست دارم.
روز پدر مبارک


تبلیغات صوتی



نام بزرگترین هدیه ای که تا به حال از خدا گرفته ام را پدر می گذارم



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


پدر یعنی زمانی که من یک بچه بودم مثل یک بچه رفتار می کرد و زمانی که به یکی نیاز داشتم تبدیل به یک دوست شد.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


با تشکر از اینکه بهترین دوست من هم بودید - روز پدر مبارک.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پشتیبانی و تشویق شما
به من کمک کرد تا آسمان را هدف قرار دهم
امروز می خواهم از شما متشکرم
برای همه آنچه که برای من انجام دادید


ارسال پیامک صوتی




روز پدر مبارک! شما بهترین بابا در این جهان بزرگ هستید



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بابا من خیلی بدهکارم
واژه ها نمی توانند احساسات من را بیان کنند
فقط می توانم بگویم
برام یه دنیا می ارزی!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


تو همیشه آنجا هستی
شریک در خنده من و در اشک های من
در این مورد خاص من می خواهم بگویم
بابا، تو بزرگترین دنیا هستی
روز پدر مبارک!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پشت هر دختر بزرگ یک پدر واقعا شگفت انگیز است.

روز پدر مبارک!


اپراتور پیامک صوتی




هر دختر ممکن است یک ملکه برای شوهرش نباشد
اما او همیشه شاهزاده خانم پدرش است "!!
روز پدر مبارک


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

میگن خداوند به هر کسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه که خدا تو رو به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم و به وجودت افتخار می کنم. روزت مبارک.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


لطیف ترین یاس های سپید ار در میان حریری هفت رنگ از ابریشم می پیچم و آن دسته گل را به غنچه هایی ازگل سرخ وزین کرده و تقدیمت می کنم . همسرم دوستت دارم.



پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی