سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰



قشنگ ترین اس ام اس عاشقانه

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی

متن زیبا در مورد تنهایی

متن زیبا در مورد تنهایی

تنهایی


نمایندگی پیامک صوتی

دست بر شانه هایم میزنی تا تنهایی م را بتکانی ، به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است ، بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ، خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت

پیامک صوتی

در حسرت دیدار تو ام گفتم تا بدانی / از من تا تو صد سال راه است و جدایی / حال شب است و غم و تنهایی / افسوس که نیست برایمان هیچ راه وصالی -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست ؟ -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* تورا به یاد آن روز ، تورا به یاد گلبرگ های خشک آن روز خشکیده ، تورا به روز اول بار دیدنت ، تورا به اولین نگاه عاشقانه ، تورا به یاد باران روز نیامده ات ، تورا به تنهایی روز رفتنت ، تورا به باران روز برگشتنت ، تنهایم مگذار دیگر

تبلیغات صوتی

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده ! -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* تو تو عشق من ، امید من بودی / تو میراثی از دل تنگم بودی / تو رفتی و من ماندم و تنهایی / تو دفتر خاطرات قشنگم بودی -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* در زندگی به کسانی دل می بندیم که نمی خواهندمان و از وجود کسانی که می خواهندمان بی خبریم ، شاید این باشد دلیل تنهایی مان -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی ، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان ، و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز

ارسال پیامک صوتی

هفت شهر عشق ، شهر اول : نگاه و دلربایی ، شهر دوم : دیدار و آشنایی ، شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی ، شهر چهارم : بهانه ، فکر جدایی ، شهر پنجم : بی وفایی ، شهر ششم : دوری و بی اعتنایی ، شهر هفتم : اشک ، آه ، “تنهایی” -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم ، اگر همدم شبهای تنهایی من باشی -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند ، ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم تا بگویم که ، من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم تا ابد غم شبهایم را ، تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را ، قانون دنیا تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض “تنهایی” خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت

اپراتور پیامک صوتی

در زندگی به کسانی دل می بندیم که نمی خواهندمان و از وجود کسانی که می خواهندمان بی خبریم ، شاید این باشد دلیل تنهایی مان -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* هرکس به میزانی که تنهایی نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* عشق من تو باش ، نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم ، تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایی ام تنهاترین باشی -*-*-*-*-*-*-*-*-* --------------------- -*-*-*-*-*-*-*-*-* کم نامه ی خاموش برایم بفرست / از حرف پرم گوش برایم بفرست / دارم خفه می شوم در این تنهایی / لطفا کمی آغوش برایم بفرست

پیامک صوتی صدارس

  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی