سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




اس ام اس نارفیق

 

اس ام اس نارفیقی سنگین

 

اس ام اس گلایه از دوست

 

متن دلخوری از دوست

 

متن ناراحتی از دوست

 

پیامک نارفیقی

 

نارفیقی دوست




نمایندگی پیامک صوتی



یک دشمن راستین بهتر از بهترین دوست است که دروغ می گوید.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

برخی از افراد فکر می کنم که حقیقت را می توان با کمی سرپوش گذاشتن پنهان است. اما با گذشت زمان، آنچه درست است آشکار می شود و جعلی محو می شود.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


همیشه با یک چشم باز بخواب . هیچ وقت چیزی را به شوخی نگیر. بهترین دوستان شما ممکن است دشمنان شما باشند.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


دوستان جعلی مثل برگ های پاییز هستند، همه جا پراکنده اند.

پیامک صوتی





خیلی مراقب باشید که با مشکلی که به کسی می گویید، به یاد داشته باشید که هر دوستی که به شما لبخند بزند، بهترین دوست شما نیست.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دوستی که با شما در معرض فشار قرار میگیرد ارزشمندتر از صد نفر است که با لذت با شما ایستادهاند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هر سکه دو طرف دارد، همانطور که اکثر مردم دارای دو چهره هستند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من فکر می کردم که دشمنان بدترین افراد دنیا بودند، اما تا زمانی که دوستانم را فریب دادند، متوجه شدم که آنها خیلی بدتر هستند.


تبلیغات صوتی




یک دشمن، که صادقانه است و نفرت خود را آشکارا نشان می دهد بهتر از یک دوست است که دروغگو است و شما را به طور مخفیانه رها می کند.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


"دوستان جعلی شبیه سایه هستند: همیشه در نزدیکی شما در لحظات درخشان شماست، اما هیچ وقت در تاریکترین ساعت شما دیده نمی شود
دوستان واقعی مانند ستارگان هستند، شما همیشه آنها را نمی بینید، اما آنها همیشه وجود دارد. "
- Habeeb Akande

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


"این چیزی است که اتفاق می افتد. شما دوستان خود را اسرار شخصی ترین خود خبر میدهید ، و آنها از آنها علیه شما استفاده می کنند. "

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

"همانطور که حاملگی ناخواسته است، افراد ناخواسته در زندگی شما باید تلاش کنید که قطع شوند، و چنین سقط جنین گناه و آسیب نیست، بلکه ریشه کن کردن جنین مخرب است."
- مایکل باسی جانسون

ارسال پیامک صوتی





"بودن در عشق کور و دوستی یک اشتباه رایج است."
Eraldo Banovac

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


از دشمنی که به شما حمله می کند ترس نداشته باشید، بلکه دوست جعلی است که شما را متهم می کند.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


"اگر درباره ی من در پشت من حرف میزنید، فقط به این معنی است که زندگی من به وضوح جالبتر از شماست."


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

"بهتر است که در اطراف غریبه باشیم تا دوستان جعلی را از دست بدهیم؛ ما چیزی را از یک غریبه انتظار نداریم"

اپراتور پیامک صوتی





"برخی از مردم شما را فراموش می کنند، تا زمانی که چیزی از شما می خواهند" -


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من سرم را بالا نگه دارم و لبخند می زنم، زیرا افرادی وجود دارند که می خواهند من را سقوط کنم.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من برای تمام دشمنانم آرزوی زندگی طولانی دارم ... زیرا آنها ببینند که من در زندگی موفق هستم!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی




پیامک صوتی صدارس

 

  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۱)

لابک به وب منم سربزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی