سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰




پیامک عاشقانه به مادر به انگلیسی و فارسی



پیامک عاشقانه به مادر انگلیسی


اس ام اس عاشقانه به مادر انگلیسی با ترجمه فارسی


پیامک عاشقانه به مادر انگلیسی با ترجمه فارسی


اس ام اس عاشقانه به مادر


پیامک عاشقانه به مادر


I Love You Messages for mother


Love Messages for mother


اپراتور مجازی تلفن همراه


Tomorrow is very important in our life. Tomorrow is only for that person. Who sacrifice her life,her happiness and all her time only for us. DO u know whats tomorrow. Tomorrow is mother day. you must be wished ur mother. you must say to her I love u mother, Mom i m incomplete without u. I m thankful to u for my good up bring. فردا در زندگی ما بسیار مهم است. فردا فقط برای آن شخص است چه کسی جان خود را قربانی می کند، شادی او و تمام وقتش فقط برای ما. آیا می دانید چه فردا. فردا روز مادر است شما باید مادر آرزو کنید. شما باید به او بگویید که من عاشق تو هستم مامان من بدون تو کامل نیست من از شما سپاسگزارم تا بتوانم خوب باشم.

پیامک صوتی رایگان


I luv u mom having u makes me feel safe & calm I miss u mom Missing touches 2 my face with ur chapped palm u r the greatest because u r my mom من تو را دوست دارم داشتن تو باعث می شود من احساس امنیت و آرام داشته باشم دلم برایت تنگ شده است گمشده با دست 2 چهره من را با تو نخل تراشیده تو بزرگترین چون مادرت هستم

پنل پیامک صوتی رایگان


Being a full-time mother is one of the highest salaried jobs... since the payment is pure love. (Mildred B. Vermont) بودن مادر تمام وقت است یکی از بالاترین شغل های دستمزد ... از آنجا که پرداخت عشق خالص است. (میلدر ب. ورمونت)

تبدیل متن فارسی به صدا


Wishing you a Mother's Day that's Marvellous! Happy First Mother's Day! دوست داری روز مادرت باهوش باشی روز مادر مبارک! For the best mom who always had a smile for me I know we may be far apart right now So here's a great big hug and kiss برای بهترین مادر که همیشه برای من لبخند زده بود من می دانم که اکنون ممکن است دور از هم دور باشد بنابراین در اینجا یک آغوش بزرگ بزرگ و بوسه است

تبدیل متن فارسی به صوت


Mother stands for M - For the MILLION things she gave me, O - For shes growing OLD, T - For the TEARS she shed to save me, H - For her HEART of purest gold, E - For her EYES, with love-light shining, R - For she is always RIGHT and always be. مادر ایستاده است M - برای چیزهای میلیونی که او به من داد O - برای SHES در حال رشد OLD، T - برای TEARS او ریختن برای من نجات، H - برای او قلب خالص طلا، E - برای چشم خود، با نور عشق نور، R - برای او همیشه حق است و همیشه باشد

تبدیل متن به صدا


Once upon a memory Someone wiped away a tear Held me close and loved me, Thank you, dear Mother . یک بار حافظه ای کسی اشک را پاک کرد مرا گرفت و من را دوست داشت با تشکر از شما مادر عزیز

تبدیل متن به صوت


The Miracle of Life nurtured by a woman who gave us love and sacrifice... is MOTHER Happy Mothers Day!! معجزه زندگی پرورش یافته توسط یک زن که به ما داد عشق و فداکاری ... مادر است روز مادر مبارک

پنل صوتی


For the best mom who always had a smile for me I know we may be far apart right now So here's a great big hug and kiss Happy Mother's Day برای بهترین مادر که همیشه برای من لبخند زده بود من می دانم که اکنون ممکن است دور از هم دور باشد بنابراین در اینجا یک آغوش بزرگ بزرگ و بوسه است روز مادر مبارک

نمایندگی پنل پیامک صوتی


When you feel you are alone in the crowd, When you think No.1 can understand you, When your love is rejected by others, & when you hate your Life, Just close your eyes, & see, her face who loves you more than any 1 else, who care for you in loneliness, & dies when you cry. She is no 1, but your sweet loving mother. Love your mom first and always. وقتی احساس می کنید تنها در جمعیت هستید، وقتی شما فکر می کنید شماره 1 می تواند شما را درک کند، هنگامی که عشق شما توسط دیگران رد می شود و هنگامی که از زندگی خود متنفرید چشمان خود را ببندید و چهره اش را که دوستش دارید ببندید بیش از هر 1 نفر دیگر چه کسی برای شما در تنهایی مراقبت می کند وقتی گریه میکنی میمیری او 1 نیست، اما مادر عزیزم شیرین است. مادر اول و همیشه دوستت داشته باشی

نمایندگی پیامک صوتی


Many hugs Only love never anger Teaching me Helping me Every smile when I was sad Raising me to be strong It spells Mother. Thanks for being u. بسیاری از آغوش می گیرند فقط عشق هرگز خشم آموزش من کمک به من هر لبخند وقتی غمگین شدم بالا بردن من قوی باشم این طلسم مادر است ممنون که تو هستی

نمایندگی پیام صوتی


Mother love is the fuel that enables a normal human being to do the impossible. عشق مادر سوختی است که یک انسان عادی را قادر می سازد انجام غیر ممکن است

پنل ارسال پیام صوتی


There is no velvet so soft as a mother's lap, no rose as lovely as her smile, no path so flowery as that imprinted with her footsteps. (Archibald Thompson) هیچ مخملی به اندازه لباسی مادر وجود ندارد بدون گل رز به عنوان دوست داشتنی به عنوان لبخند او هیچ مسیری به طوری که گلچین شده است با قدمت او ثبت شده است. (آرشیبلد تامپسون)

پنل ارسال پیامک صوتی


Your arms were always open when I needed a hug. Your heart understood when I needed a friend. Your gentle eyes were stern when I needed a lesson. Your strength and love has guided me and gave me wings to fly. (Sarah Malin) اسلحه هایتان همیشه زمانی بود که من نیاز به یک آغوش داشتم. وقتی دوست داشتی دوستم قلب تو را فهمیده بود. زمانی که به یک درس نیاز داشتم چشمان ملایم شما صبر بود. قدرت و عشق تو مرا هدایت کرده است و به من بال داد تا پرواز کنم. (سارا مالین)

ارسال پیام صوتی


Mommy's love cannot be replaced. It's what keeps kids happy and keeps a smile on each face. It's what we know from the very start. Mommy's love comes purely from the heart. عشق مادری نمی تواند جایگزین شود. این چیزی است که بچه ها را خوشحال می کند و لبخند بر روی هر صورت را حفظ می کند. این همان چیزی است که ما از همان ابتدا می دانیم. عشق مادری صرفا از قلب است.

پنل پیام صوتی


May your first Mother's Day be as special as you for you as all of mine have been because of YOU! Happy First Mother's Day To My Daughter! اولین روز مادرت باش به همان اندازه که برای شما مناسب است، باشید همانطور که همه من به خاطر تو بوده ام! روز مادر مبارک دخترم!

پیام صوتی


I know you can't resist them. I know they make you melt. I know this is the greatest that you may have ever felt. Those little smiles and sweet moments in time are what make you glad to say, "That baby is mine!" Happy Mother's Day! من می دانم که نمی توانید از آنها مقاومت کنید. من می دانم که آنها را به ذوب شدن می برند من می دانم این بزرگترین است که شما تا به حال احساس کرده اید. آن ها لبخند های کوچک و لحظات شیرین در زمان چیزی هستند که شما را خوشحال می گویند "این کودک من است!" روز مادر مبارک!

پیامک صوتی صدارس


A beautiful new beginning for your family and a bundle of love and joy to anticipate. What a wonderful way to spend your first Mother's Day! Happy Mother's Day To The Mom-To-Be! یک شروع زیبا برای خانواده تان و مجموعه ای از عشق و شادی برای پیش بینی. یک راه عالی برای صرف چه اولین روز مادر شما! روز مبارک مادر به مامان!

ارسال پیامک صوتی انبوه


You are one fabulous wife. You are a brilliant mother. You are a phenomenal woman. All that you do makes my life more wonderful than you may ever know. Happy Mother's Day To My Dearest Wife! شما یک همسر افسانه هستید شما یک مادر درخشان هستید شما یک زن فوقالعاده هستید همه چیز شما باعث می شود زندگی من شگفت انگیز تر از شما ممکن است همیشه می دانیم. روز مادر مبارک به همسرم عزیزم!

پیامک صوتی انبوه


You're dependable, wonderful, and full of kindness. You're my wife, the mother of our children, and one of my best friends. Because of you my life is filled with smiles, beautiful moments, and true love. Happy Mother's Day! شما قابل اعتماد، فوق العاده، و پر از مهربانی است. تو همسر من، مادر فرزندان ما، و یکی از بهترین دوستان من. به خاطر تو زندگی من پر شده است لبخند، لحظات زیبا و عشق واقعی. روز مادر مبارک!

سامانه پیامک صوتی


You are a gift from God... a friend that I can count on and a wonderful model of a mother! I hope that you have a fantastic Mother's Day! تو هدیه ای از خدا هستی ... یک دوست که می توانم حساب کنم و یک مدل فوق العاده از یک مادر! امیدوارم روز مادر فوق العاده ای داشته باشید!

ارسال پیامک صوتی


God has given me a woman that has proven to be a beautiful mother, a wonderful wife, and an amazing friend. I'm thankful to God for you being such a blessing in my life. Happy Mother's Day! خدا به من زنی داده که ثابت شده است مادر زیبا یک زن فوق العاده و یک دوست شگفت انگیز. من از خدا سپاسگزارم برای تو بودن در زندگی من چنین برکتی است. روز مادر مبارک!

پیامک صوتی


I don't say it enough. I don't say it loud enough. I don't say it with as much passion as I feel. I don't say it when I always should. But, here I go... I married a fantastic woman and I want the world to know that I LOVE YOU with everything that I am!! من آن را به اندازه کافی نمی گویم من به اندازه کافی بلند نمی گویم من آن را با احساس شور و شوق به عنوان احساس نمی کنم. من آن را نمی گویم وقتی همیشه باید باشم اما، اینجا برو با یک زن فوق العاده ازدواج کردم و من می خواهم دنیا را بدانم که من عاشق تو با همه چیز هستم که هستم !!

پنل پیامک صوتی


Without you for a friend, my life would be less bright, less happy, and less fulfilled. You add so much to my life and I appreciate you for that! بدون تو برای یک دوست زندگی من خواهد بود کمتر روشن کمتر شاد و کمتر تحقق یابد شما به زندگی من اضافه می کنید و برای شما قدردانی میکنم

تلفن همراه مجازی


It’s a funny thing about mothers and fathers. Even when their own child is the most disgusting little blister you could ever imagine, they still think that he or she is wonderful. این یک چیز خنده دار در مورد مادران و پدران است. حتی زمانی که فرزندشان انفجار کوچکی است که تا کنون تصور کرده اید، آنها هنوز فکر می کنند که او فوق العاده است.

شماره موبایل مجازی


Happy Mother’s Day means more than flowers and gifts It means saying thank you It means I love you You are my mother, my friend Today is your day! روز مادر مبارک به معنای بیش از گل و هدیه است این بدان معناست که از شما متشکرم این یعنی من عاشقت هستم تو مادرت هستی دوست من امروز روز توست!

شماره تلفن همراه مجازی


Make for me a place within your heart On which I can depend. For only you Touch the ancient wellsprings of my tears, Home through all the wanderings of my years, Eden that no other can renew, Root I cannot rend through rage or art. برای من یک مکان در قلب خود بگذارید که من می توانم وابسته باشم فقط برای شما حواس پرتی اشک های من را لمس کن خانه از طریق تمام سرگردان سال های من Eden که هیچ کس دیگر نمی تواند تجدید، من نمی توانم از طریق خشم و یا هنر ریشه یابی کنم.

تلفن مجازی


You're going to have a ball...and a baby!!! Happy Mother's Day To The Mother-To-Be! شما قصد دارید توپ ... و یک کودک !!! مادر مبارک روز مادر را به بودن!

اپراتور مجازی


Mama was my greatest teacher, a teacher of compassion, love and fearlessness. If love is sweet as a flower, then my mother is that sweet flower of love. ~Stevie Wonder مادر بزرگترین معلم من بود معلم محبت، عشق و بی تفاوتی. اگر عشق شیرین است به عنوان یک گل سپس مادر من گل شیرین عشق است. ~ استیوی واندر

تبلیغات صوتی


My mother is a special part Of all that’s cherished in my heart, She is my pearl, my soul, my mate; She is the one to make life great. She is an angel without the wings! مادر من بخش خاصی است از همه چیز که در قلب من گرامیست او مروارید، روح من، همسر من است؛ او یکی است که زندگی را بزرگ کند. او یک فرشته بدون بال است!

پیام صوتی صدارس


Thank you mom for everything that you have done and keeping doing for me. Thank you God for having you as part of my life, you have taught me many good things, today what i have become it’s because of you. Wishing you Happy Mother's Day با تشکر از شما برای همه چیز که شما انجام داده ام و نگه داشتن برای من انجام می شود. خدا را شکر که شما را به عنوان بخشی از زندگی من، تو به من چیزهای زیادی یاد دادی امروز من آن را به خاطر شما تبدیل کرده ام. برای تو روز مادر مبارک

صدارس


This is your first Mother's Day and it will be special, no doubt. You will enjoy a new feeling and that love you feel for baby you will never be without! Happy First Mother's Day! این اولین روز مادرت است و بدون شک، خاص خواهد بود. شما احساس جدیدی خواهید داشت و که عشق را برای کودک حس میکنید هیچ وقت بدون آن نخواهید بود! روز مادر مبارک!

پیامک صوتی صدارس


Mother, dear mother, the years have been long Since I last listened your lullaby song: Sing, then, and unto my soul it shall seem Womanhood's years have been only a dream. مادر، مادر عزیز، سالها طولانی شده است از آنجایی که من قبلا آهنگ لالایی خود را گوش دادم: آواز خواندن، پس، و به روح من به نظر می رسد سال های زنانه تنها یک رویا بوده است.

ارسال پیامک صوتی انبوه


You never appreciate all of the things your mother did for you until you find yourself doing the same things for your kids. شما هرگز از همه چیز قدردانی نمی کنید مادرت برای تو بود تا زمانی که خودت پیدا کنی انجام همان کارها برای بچه های شما

نمایندگی پنل صوتی


  • ۹۶/۰۵/۰۳
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی