سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

سامانه پیامک صوتی پایاپردازش

  • ۰
  • ۰



پیامک عاشقانه به همسر به انگلیسی و فارسی






My wife, you are my love and my strength. I can beat the whole world with just your love. I love you so much and need you every time.

همسر من، تو عشق من و قدرت من هستی من فقط می توانم تمام دنیا را با عشق تو ضرب کنم من عاشق تو هستم و هر زمان به تو نیاز دارم



No matter how much years we have spent together. Our love is still high and increasing with every passing moment.
مهم نیست چقدر سال ها با هم صرف کرده اید عشق ما هنوز هم بالا است و با هر لحظه ای که می گذرد افزایش می یابد.


پیامک عاشقانه به همسر انگلیسی



Although I said I love you many times, but I want it to say it to you again. I also think that you always enjoy my love wishes for you.
اگر چه من گفتم شما را چند بار دوست دارم، اما من می خواهم آن را دوباره به شما بگویم. من همچنین فکر می کنم که همیشه از آرزوهای عشق من برای شما لذت می برم.


My wife listens to me carefully because if you don’t listen to me and care me then I cannot breathe even for a single day. My wife, I love you!
همسر من با دقت به من گوش می دهد؛ زیرا اگر به من گوش نکنید و به من احتیاج داشته باشید، حتی نمی توانم برای یک روز نفس بکشم. همسر من، من تو را دوست دارم


Keep struggling and maintain good position in our married life. I am proud of you and admire your loving qualities of your character.
تلاش کنید و موقعیت خوب خود را در زندگی ازدواج خود حفظ کنید. من به شما افتخار می کنم و کیفیت های دوست داشتنی شخصیت شما را تحسین می کنم.


اس ام اس عاشقانه به همسر انگلیسی با ترجمه فارسی



My love, you are my gift from God and I never want to lose you. I also want to say thanks to my God to give me such a beautiful reward for my good deeds.
عشق من، شما هدیه من از خداست و من هرگز نمی خواهم تو را از دست بدهم من همچنین می خواهم از خداوند بپرسم که به من پاداش خوبی برای اعمال خوب من می دهد.


I love you my dear wife and will continue to loving you till the end of this universe. Thanks for sharing everything with me without any harassment.
من عاشق تو همسر عزیزم هستم و تا آخر عمر به عشق تو ادامه خواهم داد. با تشکر از اینکه همه چیز را با من در میان گذاشتید بدون هر گونه آزار و اذیت.


You and I are two loving birds who are depended upon one another. No worries where we live because our love is most important than physical resources.

شما و من دو پرنده دوستدار هستند که به یکدیگر وابسته اند. نگران نباشید که در آن زندگی میکنیم چرا که عشق ما مهمتر از منابع فیزیکی است.

پیامک عاشقانه به همسر انگلیسی با ترجمه فارسی



I wish you to spend a happy life with me. I always try to give you everything which you desire and want to get. I love you by my heart and soul!
آرزو می کنم که زندگی شاد با من داشته باشی من همیشه سعی میکنم همه چیز را که مایل و میخواهم به شما بدهم. من تو را با قلب و روحت دوست دارم


I want to make you the happiest women and happiest wife of this world. I know this is a little bit difficult but my love can make it possible.
من می خواهم به شما شادترین زنان و شادترین همسر این دنیا بپردازم. من می دانم این کمی دشوار است، اما عشق من می تواند آن را امکان پذیر سازد.


If we judge the love of you and the love of me then we can come to a result that my love is many times greater than your one. My dear wife you are a reason of my long life!
اگر عشق به تو و عشق من را قضاوت کنی، می توانیم نتیجه بگیریم که عشق من چندین برابر بیشتر از شماست. همسر عزیز من دلیل زندگی طولانی من هستم!

I Love You Messages for Wife



Sometimes I become jealous from you because you have uncountable qualities which attract others which are not required. But these qualities argue me to love you more and more.
گاهی اوقات من از شما حسادت می کنم، زیرا شما دارای ویژگی های نامنظم است که دیگران را جذب می کنند که مورد نیاز نیستند. اما این ویژگی ها من را آرام می کند تا شما را بیشتر و بیشتر دوست داشته باشید.


I know this is not enough to only like you because the modern era also demands a lot of pleasure resources. My wife I am satisfied to provide you with all of such facilities.
من می دانم که این به اندازه کافی برای دوست داشتن تو نیست، زیرا عصر مدرن نیز از منابع زیادی لذت برده است. همسر من راضی هستم که شما را با تمام امکانات موجود آماده کنم.


Love Messages for Wife



God made many beautiful scenes and other attractive and beautiful items for human to live a perfect life. But when I see you then I think you are more gorgeous than all other things.
خدا بسیاری از صحنه های زیبا و موارد دیگر جذاب و زیبا را برای انسان ساخته است تا بتواند یک زندگی کامل زندگی کند. اما وقتی دیدم تو فکر میکنی بیشتر از تمام چیزهای دیگر زرق و برق دار است.


I want to express you and ensure you that you are only women in my wife. Also, I want to be the only man in your life. My wife, you are pretty and I love you so much!من می خواهم شما را بیان کنم و اطمینان حاصل کنم که شما فقط زن در همسرم هستید همچنین، من می خواهم تنها مرد زندگی شما باشد. همسر من، شما زیبا هستی و خیلی دوستت دارم






پنل پیامک صوتی


پیامک صوتی


ارسال پیامک صوتی


سامانه پیامک صوتی


پیامک صوتی انبوه


ارسال پیامک صوتی انبوه


پیامک صوتی صدارس


پیام صوتی


پنل پیام صوتی


ارسال پیام صوتی


پنل ارسال پیامک صوتی


پنل ارسال پیام صوتی


نمایندگی پیام صوتی


نمایندگی پیامک صوتی


نمایندگی پنل پیامک صوتی


پنل صوتی


تبدیل متن به صوت


تبدیل متن به صدا


تبدیل متن فارسی به صوت


تبدیل متن فارسی به صدا


پنل پیامک صوتی رایگان


پیامک صوتی رایگان


اپراتور مجازی تلفن همراه


تلفن همراه مجازی


شماره موبایل مجازی


شماره تلفن همراه مجازی


تلفن مجازی


اپراتور مجازی


تبلیغات صوتی


پیام صوتی صدارس


صدارس


پیامک صوتی صدارس


ارسال پیامک صوتی انبوه


نمایندگی پنل صوتی


  • ۹۶/۰۴/۲۹
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی